هدف جذب کارتن خواب های درگیر اعتیاددر مناطق آسیب و بازگردندان آنها به بدنه جامعه پس از طی کردن مراحل درمانی در مراکز جمعیت طلوع بی‌نشان‌ ها.

قابل ذکر است که هنر موثر قابل استفاده برای تمام افراد جامعه و جایگاهی برای ملاقات با خویشتن حقیقی خویش است.  از آنجا که دنیای بی خانمانی به دلیل مختصات و شرایطش دنیایی است که فرد مبتلا به آن را  از پیونده های اجتماعی و خانوادگی جدا می‌کند ، نیاز به هنر برای اینکه با این فرد را با مهر و محبت دگرگون کند و نقطه‌ی اتصال او با حقیقت درونی اش باشد لازم و ضروری به نظر می‌رسد.

این پرفورمنس یک اجرای خیابانی توسط یاوران و بهبودبافتگان جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها بود دراین اجرا که همزمان با وداع با ماه محرم بود 72 نفر مشعل به دست در دل تاریکی بیابان به راه افتادند و در نهایت در مکان‌هایی که از قبل تعبیه شده بود آتش به پا کردند حلقه اتحاد زدند، کارتن خواب های حاضر در منطقه نیز به حلقه پیوستند و در انتها 16 نفراز آنها برای طی مراحل بهبودی  همراه شدند. این برنامه همراه با  موسیقی زنده وحماسی که نمادی از جنگ میان درون و بیرون ،خیر وشر بود اجرا شد تا افراد را به مبارزه با پلیدی ها و سستی ها دعوت کند و  هیجانی برای به پا خاستن وخیزش داشته باشد.

از المان آشکار آتش که نماد کانون گرم خانواده و آغوش امن پروردگار با هدف جذب کارتن خواب های درگیر اعتیاد برای آغازی نو در زمینه درمان و بهبودی و ایجاد نگرشی نوین و نمادین نسبت به زندگی استفاده شد. علاوه بر این آتش نماد تزکیه وپاکی و زدودن بدی ها و سستی ها است، و همواره فعال و بی قرار است ولحظه ای از کوشش باز نمی ایستد، برای یادآوری این نکته بود که انسان نیز همانند آتش باید فعال باشد.
عده ای از افراد ماسک های کارتنی به صورت زده بودند تا نمادی باشند برای نشان دادن خود حقیقی پنهان شده در پس بی خانمانی افراد درگیر این معضل این پرفورمنس در 12  آذرماه سال 1393 همزمان با جشن آذرگان در کوره های آجرپزی اتوبان آزادگان محل زندگی خیابان خواب ها برگزار شد.

SWITCH THE LANGUAGE