حمایت های سازمانی

گروه داوطلبان در هر سازمان مردم نهادی یکی از مهمترین ارکان آن محسوب می شود به طوری که هر سازمانی هویتش را از گروه داوطلبانش می گیرد.

داوطلب به فردی گفته می‌شود که بدون دریافت دستمزد، وقت، انرژی و تخصصش را در اختیار یک سازمان مردم‌نهاد قرار می‌دهد و به این ترتیب آن سازمان از پرداخت هزینه برای بسیاری از امور بی‌نیاز شده و می‌تواند آن هزینه را صرف برآورده شدن نیازهای مستقیم جامعه هدف خود کند.

اساس فعالیت‌ها در جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها بر مبنای مشارکت اجتماعی افراد و فعالیت داوطلبانه تعریف شده است و به همین دلیل حضور نیروهای داوطلب متخصص، متعهد و خلاق همواره از سرمایه‌های مهم جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها بوده است به طوری که  مدیر عامل و اعضای هیات مدیره طلوع نیز نیروی داوطلب هستند و بخش مهم و عمده‌ای از فعالیت‌های کارکنان نیز داوطلبانه است.

فضاهای پیشنهادی برای انجام امور داوطلبانه در جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها:

  • مددکاری اجتماعی و مددکاری اعتیاد

مددکاری اجتماعی یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های جمعیت طلوع بی‌نشان‌هاست که در دو فضای کارتن‌خوابی و اعتیاد (پیشگیری ، درمان و نگهداری درمان) و آسیب‌های پیرامونی اعتیاد (خانواده مصرف کنندگان، کودکان آسیب‌دیده از کارتن‌خوابی و اعتیاد والدین، کودکان تک سرپرست و بدسرپرست و …) قابل بررسی است.

افرادی که تحت حمایت جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها قرار می‌گیرند به دلیل تجربه زیستی پیچیده‌ای به نام کارتن‌خوابی، برای قرارگرفتن در مسیر نرمال زندگی نیازمند خدمات مددکاری وسیعی هستند. بنابراین افرادی که دارای تحصیلات، تخصص و تجربه کافی در زمینه مددکاری اجتماعی و  مددکاری اعتیاد هستند می‌توانند به عنوان نیروی داوطلب در جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها فعالیت کنند.

  • روانشناسی

افرادی که دارای حداقل تحصیلات کارشناسی از دانشگاه‌های دولتی و کارشناسی ارشد از دانشگاه‌های غیر دولتی بوده و حداقل 3 سال تجربه فعالیت کلینیکی و یا مشاوره در مراکز معتبر را داشته باشند می‌توانند در جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها به عنوان روانشناس داوطلب فعالیت کنند.

  • طراح، عکاس، فیلم‌بردار، تدوینگر، گرافیست و موشن گرافیست:

افراد متخصص در حوزه‌های فوق می‌توانند پس از ارسال نمونه کارها و تایید آن توسط تیم روابط‌عمومی جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها، عوض تیم تولید محتوای بصری طلوع باشند.

  • روزنامه‌نگاری ، خبر نویسی، نویسندگی، تولید محتوا

با ارسال نمونه‌ی آثارتان به امور داوطلبین ِ جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها ، عضو تیم تولید محتوای جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها باشید و به ما در تهیه‌ی فصلنامه و مطالب سایت و شبکه‌های اجتماعی یاری برسانید.

  • ترجمه

اگر توانایی ترجمه از زبان‌های خارجی به زبان فارسی و یا بالعک را دارید ، با ترجمه‌ی نمونه‌ی متنی که در اختیارتان قرار می‌گیرد و پس از تایید می‌توانید در ترجمه محتواهای تولیدی جهت انتشار در رسانه‌های طلوع یاریگر ما باشید.

  • روابط عمومی

افراد علاقمند و متخصص در حوزه روابط عمومی می‌توانند در این دپارتمان به فعالیت داوطلبانه بپردازند.

  • برگزاری رویدادها و حضور در همایش‌ها

حضور در مراسم و رویدادهای گوناگون و یا برگزاری رویدادها از جمله فعالیت‌های مهم جمعیت طلوع بی‌نشان‌هاست که افرادی که امکان حضور در این برنامه‌ها جهت عضویت در تیم اجرایی، تیم جلب حمایت و یا تیم معرفی طلوع را دارند می‌توانند به عنوان داوطلب در این حوزه فعالیت کنند.

  • برگزاری بازارچه‌های خیریه

شما می‌توانید در تهیه اقلام لازم برای برگزاری بازارچه و یا ارتباط با موسسات و کارخانه‌هایی که امکان تامین این اقلام را دارند، یا جذب اسپانسر برای برگزاری بازارچه و یا اجاره غرفه‌های بازارچه خیریه یاریگر طلوع باشید. همچنین در صورت تمایل به حضور به عنوان عوامل اجرایی بازارچه می‌توانید به عضویت در گروه برگزاری رویدادها دربیایید

  • خدمات درمانی ، پزشکی ، دارویی ، دندانپزشکی

تمامی افراد دارای تخصص در حوزه‌های علوم پزشکی، می‌توانند به عنوان نیروی داوطلب در طلوع فعالیت کرده و ضمن ارائه خدمات به رهپویان طلوع و خانواده‌های آنها با

حضور در پاتوق‌ها با همراهی و هماهنگی جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها به ارائه خدمات در این مناطق بپردازند.

  • خدمات آموزشی ( هنری ، علمی ، ورزشی،…)

تمامی افرادی که دارای تخصص و مهارت آموزش در هر یک از زمینه‌های مورد نیاز مددجویان و یا پرسنل جمعیت طلوع بی‌نشان‎ها باشند می‌توانند با هماهنگی دپارتمان آموزش در این زمینه به فعالیت داوطلبانه بپردازند

  • نرم‌افزار و کامپیوتر

متخصصان در امور سخت‌افزار، نرم‌افزار و شبکه می‌توانند داوطلب فعالیت در واحد IT طلوع باشند

  • اشتغال زایی و کار آفرینی

افراد دارای تخصص در زمینه کارآفرینی، طراحی و اجرای business plan و Feasibility Study  و یا کمک به ارتقای پروژه‌های کارآفرینی طلوع از جمله کمک به بازاریابی، فروش، توسعه بازار و … می‌توانند در واحد کارآفرینی طلوع به عنوان نیروی داوطلب فعالیت کنند

  • استارت آپ و تجارت الکترونیک

افراد دارای تخصص در این زمینه می‌توانند جهت ارتقای پروژه‌های کارآفرینی طلوع و یا ایچاد پروژه‌های جدید یاریگر جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها باشند.

  • امور اداری

در صورت تمایل به کمک رسانی به موسسه در بخش های عضویت، حسابداری و امور اداری، به ما خبر دهید! کمک شما باعث می‌شود که موسسه از استخدام نیروی موظف در این بخش‌ها بی نیاز شده و از صرف هزینه معاف گردد.

  • پژوهش

پژوهشگراان، متخصصان علوم اجتماعی و حوزه‌های مرتبط با فعالیت طلوع می‌توانند با فعالیت داوطلبانه در دپارتمان پژوهش به ارتقای سطح علمی و عملی خدمت رسانی در طلوع و همچنین طراحی مدل‌های خدمت‌رسانی در آینده یاریگر طلوع باشند

  • امور بین الملل

افراد دارای تحصیلات و تخصص در زمینه امور بین‌الملل و یا افرادی که به دلیل شغل، تحصیل و یا اقامت در کشورهای دیگر امکان ایجاد ارتباط موثر بین جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها و سازمان‌های بین‌المللی را دارند می‌توانند در این امر طلوع را یاری کنند.

  • امور حقوقی

جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها در دو زمینه رسیدگی به امور حقوقی مددجویان (پیگیری صدور اوراق شناسایی، موضوعات مرتبط با ارث، نفقه، مهریه، حضانت و…) و امور حقوق مرتبط با موسسه ( امور ثبتی، امور مالیاتی و دعاوی حقوقی موسسه) نیاز مند حضور داوطلبان متخصص و دغدغه‌مند است.

  • سایر امور داوطلبی

با توجه به فرهنگ والای کمک و ریشه های تاریخی آن در رسوم کهن ما ایرانیان جمعیت طلوع بی نشان ها به عنوان یک موسسه عام المنفعه زمینه‌ی یکی از بسترهایی است که سازمان ها می توانند در قالب آن  مسئولیت اجتماعی خود را انجام دهند.سازمان ها می توانند علاوه بر همراهی با این مجموعه در کمک به آسیب دیده‌گان کارتن خوابی و اعتیاد و سهیم شدن در فعالیت های انسان دوستانه، از تاثیرات مثبت انجام مسئولیت اجتماعی بهره‌مند شوند.

سازمان‌ها در  مسیر کمک به درمان زنان، مردان و کودکان آسیب دیده کارتن خوابی و اعتیاد ، می‌تواند با ارائه خدمات تخصصی و یا کالاهای تولیدی با توجه به توان و امکاناتشان یاری‌گر ما باشید.

لازم به ذکر است بر اساس مصوبه شماره 61501/ت 518440 مورخه 16/5/1376 هیات وزیران کلیه کمک‌های اشخاص حقیقی و حقوقی به جمعیت طلوع‌بی‌نشان‌ها در زمره هزینه‌های قابل قبول مالیاتی محسوب می‌گردد.

بخش عضویت پذیرای جذب اعضای جدید در شرکت ها و سازمان ها است. در این روش عضویت سازمان‌ها علاوه بر فعالیت اقتصادی خود ارزش‌های معنوی جامعه را نیز مدنظر قرار داده و در بُعد مسئولیت اجتماعی و کمک به هم نوع نیز فعالیت می‌نمایند. این روش یک مصداق روشن از مشارکت مردمی در زمینه حمایت از افراد آسیب دیده از اعتیاد و کارتن‌خوابی است
در طرح عضویت پرسنلی پس از برگزاری جلسه‌ی معارفه توسط نماینده‌ی این مجموعه ، افراد سازمان علاوه بر پرکردن فرم عضویت و انتخاب  مبلغی  به عنوان حق عضویت، ماهیانه مبلغی از حقوقشان کسر و به حساب این مجموعه واریز می‌گردد.

سالن آمفی تئاتر جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها با گنجایش 100 نفر و مناسب برای انجام کنسرت،اجرای نمایش، اکران فیلم، همایش و سمینارهای تخصصی می باشد. این سالن مجهز به امکانات و تجهیزاتی چون:
-ویدئو پروجکشن
-امکان اتصال Laptop بروی سن و در اتاق فرمان جهت نمایش هر نوع presentation
-قابلیت نورپردازی به صورت حرفه ای
-میکسر 16 کانال (  Dynacord Power mixer 1600)
-سه دوربین اتوماتیک غیرهمزمان جهت فیلمبرداری
-قابلیت ضبط مراسم  بروی DVD همراه با Edit
-اتاق فرمان مجهز با صدابردار و کارگردانی حرفه‌ای
-سیستم گرمایش و سرمایش مناسب
-سیستم  صدای  Surround
-میکروفن های دستی و یقه ای، با سیم و بی سیم (, Electro voice AKG , Shure) در تمامی نقاط سالن
– افکت‌های: Color Changer، Smoke ، Robo Color، Laser، Mirror، Flash، Moving Head می‌باشد.در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه نحوه اجاره سالن و همکاری با جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها در این زمینه با شماره تلفن 02133172171 تماس حاصل فرمایید.

با سفارش نماد‌های همدردی جمعیت طلوع بی نشان ها در تامین هزینه سرپناه ،خوراک، درمان و آموزش کودکان آسیب دیده از کارتن‌خوابی مشارکت کنید. ما در ازای این مشارکت از طرف شما و با نام شما نماد را برای شخص مورد نظر ارسال خواهیم کرد.

 

اگر مایل به سفارش نمادهای جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها هستید با شماره‌ 09903023983 در تماس بگیرید.

با سفارش نماد‌های تبریک جمعیت طلوع بی نشان ها در تامین هزینه سرپناه ،خوراک، درمان و آموزش کودکان آسیب دیده از کارتن‌خوابی مشارکت کنید. ما در ازای این مشارکت از طرف شما و با نام شما نماد را برای شخص مورد نظر ارسال خواهیم کرد.

 

اگر مایل به سفارش نمادهای جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها هستید با شماره‌ 09903023983 در تماس بگیرید.

واحدهای کار آفرینی جمعیت طلوع بی‌نشان‌ها آمادگی دارد تا سفارشات شما را  با برندسازی انحصاری بر اساس نیاز و خواسته‌ی شما طراحی و اجرا کنند.

نهال مهر:

مجموعه نهال مهر در دو فاز گل های ریشه دار و دسته گل های طبیعی مناسبتی آمتده خدمت رسانی به صورت شخصی سازی برای دوست داران گل و گیاه میباشد.
گل های ریشه دار:
فضاسازی باغ، باغچه و تراس با جدیدترین متد روز
آب نما در سایزهای مختلف
دیش گاردن های اختصاصی
کاکتوس و گل‌های آپارتمانی با گلدان و پیام اختصاصی
گل های ریشه دار کوچک به عنوان گیفت و کارت دعوت عروسی ، مهمانی و …
گل های شاخه بریده:

دسته گل و ماشین گل عروس
گل آرایی مجالس (عروسی، وفات، همایش، تولد، اتاق زایمان و…)

گل آرایی همایش و سمینار
دسته گل تولد و تبریک مناسبت های خاص
تاج گل تبریک و تسلیت

خانه مهر:

گروه خانه مهر با توجه به خلاقیت تیم اجرایی و داشتن امکانات به روز برای اجرای پروژه‌هایی که نیاز به دستگاه حکاکی و برس CNC دارد آماده انجام سفارشات شما بر اساس نیاز و خواسته شما و به صورت شخصی سازی می‌باشد.
نمونه های قابل انجام:

برش پلكسي و جعبه سازی با پلکسی
برش پلکسی و استند نام و حروف و اعداد
برش پلکسی و تابلوهای دکوراتیو
برش لیزری چوب و جعبه سازی با چوب
برش چوب و استند نام و حروف و اعداد

حکاکی روی پلکسی و چوب

برش و سوراخكاري بردهاي مدار چاپی

برش  چرم و پارچه

برش ليزري كاغذ و مقوا

حکاکی تنديس و لوح هاي يادبود

حكاكي روي چرم و پارچه

لقمه مهر:
آشپزخانه فعال لقمه مهر که توسط زنان سرپرست خانوار اداره می‌شود آماده طبخ غذا کارکنان،  همایش ها و جشن‌‌های سازمان یا ارگان شما بهترین کیفیت و نازلترین قیمت می‌باشد.

SWITCH THE LANGUAGE