مهرورزی شما برای خرید دستگاه پخت نان

در مراکز اقامتی جمعیت طلوع نزدیک به ۳۰۰ نفر به صورت شبانه‌روزی زندگی می کنند که نیاز به تامین سه وعده غذایی اصلی میان وعده دارند.

قدیمی‌ترین و مستمرترین پروژه در جمعیت طلوع، پروژه آیین مهرورزی یا پخش غذای سه شنبه هاست که به صورت هفتگی حدود ۲۰۰۰ پرس غذا پخت، بسته بندی و بین کارت خواب‌ها در پاتوق‌های کارتن خوابی پخش می شود.

پروژه آیین پروانه‌ها که در سال جاری آغاز به کار کرده است روزانه ۱۰۰۰ پرس صبحانه بین کودکان مدارس مناطق کم برخوردار تهران و حومه تهیه، بسته بندی و پخش می کند. نیاز اصلی همه مراکز و پروژه‌های ذکر شده مواد غذایی و در صدر آن نان است. با توجه به این نیاز نیت کردیم تا با تهیه یک دستگاه نیمه اتوماتیک پخت نان هم نیاز اصلی این پروژه ها با قیمت مناسب تامین شود و هم تعدادی از بهبودیافتگان طلوع از اشتغال پایدار بهره مند شوند.

برکت این اتفاق به موسسات خیریه دیگر نیز خواهد رسید و نان رایگان به نیازمندان این موسسات اهدا خواهد شد. برای تامین تنور نانوایی حدود قیمت ۲۱۳ میلیون تومان، ۱۰ هزار سهم ۲۱ هزار تومنی در نظر گرفته شده بود که ظرف مدت کوتاهی به برکت مشارکت های خرد، با تامین ۱۲۱ میلیون حرکت بزرگ جمعی شکل گرفت و تنها ۹۲ میلیون باقی مانده. از همگی شما که در این خیر ماندگار و نیکی پایدار سهیم بودید سپاسگزاریم.

 

 

راه های ارتباطی با ما :

📱شماره تماس: ۰۹۰۱۱۰۵۷۷۵۵
☎️ شماره تماس: ۳۳۰۷۴۲۶۵

🌐 www.toloo.org

جمعیت طلوع بی نشان ها

, , , , , , , ,
SWITCH THE LANGUAGE